De laatste dag

28 januari 2019 - Benidorm, Spanje

Maandag was de laatste hele dag in Benidorm. Na de geweldige zondag omdat Feyenoord Ajax had verslagen hebben we vanochtend na het ontbijt natuurlijk alles gelezen op Nu.nl en in de digitale krant. Vervolgens onze dagelijkse gang voor een lekkere bak koffie naar Daytona Cafe. Het was er goed toeven ondanks de stevige wind die steeds uit een andere richting waaide. Het zonnetje scheen de hele dag, maar door de wind nam de temperatuur een paar graden af.

We hebben gewoon lekker lang koffie en iets anders gedronken voordat we tapas wilden gaan eten. Helaas konden we niet op het terras zitten bij Canas y Tapas, het waaide daar te hard. Dus na de lunch terug naar het hotel met een terras dat vrijwel zonder wind heerlijk zat.

Hieronder een foto van de kamer

B46F1F1D-F1C8-4BE8-92BD-71EF34EE3D6C

en badkamer.

E33B3998-8D8E-435F-9880-D9AB90B2AA68

Vanavond na het diner pakken we onze tas en drinken we onze wijn op. Morgenochtend wacht om 7.10 uur de bus om ons naar het vliegveld te brengen.

Het was niet zo lang in ca 18 graden maar we hebben ons weer even opgeladen. Alles beter dan prutweer..........

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl