In Benidorm

25 januari 2019 - Benidorm, Spanje

Op donderdag waren we op tijd geland op vliegveld Alicante. Na ca een uurtje met de bus waren we bij hotel Cimbel aangekomen. Onze kamer was nog niet klaar om 11 uur zodat we de koffer achter lieten en de trieste bewolkte boulevard op wandelden. Bij het Daytona Rock cafe prima koffie gedronken en verder op langs de boulevard geluncht,

De middag rustig doorgebracht en rond half 4 de kamer opgezocht en ingericht. In de avond het diner gebruikt in het restaurant van het hotel. Nog even een kop koffie  gedronken bij Daytona en om 22.00 uur over de koude boulevard terug.

Vrijdag 25 januari

Na het ontbijt bij de reisleider wat mogelijkheden aangehoord voor het verblijf. Vervolgens een kop koffie en het Levante strand afgewandeld. De zon scheen volop en zorgde dat de omgeving er vrolijk uitzag. Het was erg druk op de boulevard met wandelaars, fietsers, auto’s en scootmobielers. Bij het uitzicht van de Mirador hebben we ons verbaasd over de grote hoeveelheid mensen wat er rondwandelde.

Terug richting het Levante strand een drankje gedaan bij Canas y Tapas,, heerlijk in het zonnetje. Broer Don belde, hij reed met de auto uit Torrevieja richting Benidorm en kwam samen met Sonja een drankje doen.

2E1BB029-4591-42EE-A58F-8A9DCFD74761

Samen tapas gegeten bij Canas y Tapas en de zon bleef schijnen. Het was flink warm. Toen Don en Sonja afscheid hadden genomen rond 4 uur nog even een ijsje gegeten en vervolgens op ons eigen balkon tot het diner gezeten en gelezen.